به خاصر .......

به خاطر تو میخونم یا تو یا هیچ کس دیگه
قدر چشماتو میدونم یا تو یا هیچ کس دیگه

به خاطر تو میشکنم یا تو یا هیچ کس دیگه
من از تو دل نمیکنم یا تو یا هیچ کس دیگه

به خاطر من نرو به عشقمون تکیه کن
بغضت رو بشکن آروم اگه میخوای گریه کن

به خاطر من بمون تو خاطرت میمونم
خودم ستارت میشم تو میشی آسمونم

به خاطر من بیا من که برات میمیرم
 بیا و فریاد بزن حرفم و پس میگیرم

به خاطر تو میخونمیا تو یا هیچ کس دیگه
قدر چشماتو میدونم یا تو یا هیچ کس دیگه

به خاطر تو میشکنم یا تو یا هیچ کس دیگه
من از تو دل نمیکنم یا تو یا هیچ کس دیگه

می خوام بگم دوست دارم یا تو یا هیچکس دیه
بی تو نفس کم میارم یا تو یا هیچکس دیگه

می خوام بگم دیوونتم اینو همش دلم می گه
بذار بگن دوست دارم یا تو یا هیچ کس دیگه

به خاظر من بخند تا دوباره بهار شه
عاشق قلعه نور اسب طلا سوار شه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد