من بهت شک دارم

به روش سوسولی - ایش
مرد : چرا انقد دیر کردی ؟ دلم هزار را رفت ! آرایشگاه نبودی مگه ؟ زن : اوا این چه سوالیه ؟ خب معلومه آرایشگاه بودم ! مگه به من شک داری ؟ مرد : چه حرفا میزنی !! من به تو بیشتر از خودم اعتماد دارم زن : آخه میدونی چی شد ؟ از آرایشگاه تا خونه پیاده اومدم که آرایشم خراب نشه مرد : اوا خوب کردی ! انقد نگران شدم ! فکر کنم فشارم افتاده پایین

 به روش اراذلی یا جواتی
مرد : صد بار نگفتم وقتی من نیسم نرو بیرون ! ها‌ ؟؟ زن : غلط کردم ! گه خوردم ! توروخدا نزن مرد : چرا تیلیفون همش اشغاله ؟! با کی لاس میزنی عوضی ؟ - زن : به خدا اگه این تلفن نباشه از تنهایی دق میکنم مرد : به .... که دق میکنی ! خودت بمیری بیتره ! خونتم نمیوفته گردن ما زن : خداااااااااااااا ! منو بکش راحتم کن مرد : از صب تا شب جون میکنم که یه لقمه نون بیارم تو این خونه ! نمیشه یه شب ..... تو اعصاب ما ؟؟!! ها نمیشه ؟ زن : به خدا دیگه نمی .......

به روش رشتی - ته غیرت
مرد : خانوم جان ببخشیدا ! عذر میخواما ! شما دیشب تا حالا کجا بودین ؟ زن : خونه عفاف ! مشکلیه ؟ مرد : نه خانوم جان خیلیم خوبه ! بالاخره شما هم استخدام دولت شدی زن : ببینم کسی به من زنگ نزد !؟ مرد : عباس آقا جند بار زنگ زد ! گفتم نیستی ! کلی فوش داد بهت زن : بابا جون یکم هم بکش یه کاری دستو پا کن واسه خودت مرد : خانوم جان هر چی شما بگی ! اصلا اگه شما بخوای شبا تو کوچه میخوابم زن : لوس نکن خودتو حالا ! پاشو اون ?? کیلو کون رو تکون بده یه چایی ور دار بی

به روش ترکی - نمنه
مرد : فکر کردی من نمیدانم ؟! فکر کردی من خرم ؟! شعور دارم ؟ - زن : ببین من هیچ گونه بیگناهم ! کاری نکردم مرد : آخه من بدون بی دلیل که بهت گیر نمیدم ! میدم ؟ زن : اونشو من نمیدونم ! فقط اینو بگم که من به تو وفادارم مرد : الله اکبر ! خود درخت کرم میریزه ها ! خجالت بکش زن زن : اگه باورت نمیشه خوب طلاقم بده مرد : بیبن کشیدن تو به دادگاه واسه من مثل کشیدن مو از ماسته زن : من به این چیزاش هیچ کاری بیلمیرم مرد : ای پوخ گویوم سوزون آقزووا زن : سیکتیر بابا

نظرات 2 + ارسال نظر

من شما را لینک کردم.هر عملی عکس العملی داره...

aaaree man dooste aminam .to ro ham mishnasam .ye bar to sajjad ye baram to tavalode amin hami didim okeyyy

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد