۱

حجت الاسلام قراعتی : دختر خوب دختریه که دوست نشه , دوست شد چی....؟ پارتی نره  , پارتی رفت چی....؟  بوس نده بوس داد چی....؟ یه صلوات بفرسین
>>>><<<<>>>><<<>>>><<<<

  سلام من الان بیمارستان ایرانمهرم تصادف کردم دکتر میگه شونت شکسته
یه مقدار پول داری بهم برسونی باید برم یه برس نو بخرم
>>>><<<<>>>><<<>>>><<<<

ایران بعد از برسی کارشناسانه دقیق , جواب 5+1 را داد
<میشه 6>
>>>><<<<>>>><<<>>>><<<<

به یک دختر خانم جـــــوان و تحصیلکرده مســـلط به زبان فرانسه, خوش برخورد و خوش بیان با ظاهری آراسته و آشنا با موسیقی کلاسیک و تبحر در نواختن پیانو , جهت نظافت منزل نیازمندیم 
>>>><<<<>>>><<<>>>><<<<

پلیس، خطاب به یه ترک: اینجا ماهی‌گیری قدغنه! ترک: ولی اینجا تابلو نزدین! پلیس: نزدیم که نزدیم، زود باش از بالای اون آکواریوم بیا پایین!

>>>><<<<>>>><<<>>>><<<<

دل به تو دادم تو به من قلوه دادی!   نه! به من ساندویچ دلمه دادی!
دل به تو دادم که برام ناز کنی               نه بری برای من جیگرکی باز کنی!!

>>>><<<<>>>><<<>>>><<<<

چرا عاقل کند کاری که بعداً خود به خود گوید خودم کردم که لعنت بر خودم بادا بادا مبارک بادا !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدن ترک اوغلی 1386/01/16 ساعت 01:25

خدایا سپاس که نشدیم فارس که مثل سگ کنیم پارس.

[ بدون نام ] 1394/04/04 ساعت 15:15

[ بدون نام ] 1394/04/04 ساعت 18:02

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد